Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Malin - 27 juni 2011 20:01

I helgen hade jah hand om en kompis hopp häst:) Det var ganska precis ett år sedan jag gjorde något med en häst...har gosat med några men inte ridit eller gjort nåt sådant. Så hade tänkt prova att rida honom på söndag om jag fick sällskap...ingen lust att prova rida honom ensam. Han är super snäll men man vet ju aldrig. Så i lördags tömkörde jag honom då han stått på fredagen. Det var klart skillnad från min egen..han hade ju egen motor det har inte vector:) Så fort man ger beröm så stannar han...:) Fick jobba en del på att få han att hålla ett bra tempo men han var duktig:) Var faktiskt riktigt roligt. I söndags hade jag tänkt rida men fick inget sällskap och så ringde ägaren och ville rida själv så det var helt ok. Kanske att jag tar han fler gånger framöver:)

Av Malin - 27 juni 2011 13:38

Har fått flytta hem igen. Det gick inte så bra hos de nya ägarna med allergin så på midsommaraftonen åkte vi och hämtade hem henne. Jag var lite nervös hur Leia skulle reagera nu när hon kom hem igen. Men vi släppte bara in henne och så fort Leia kom fram så blev det kramkalas:) Det var så skönt att se att de var så glada över att se varandra. Så just nu får hon bo kvar hemma hos oss så får vi se vad vi gör i framtiden. Det kan ju gå bra oxå. Det var som micke sa...det var nog inte meningen att hon skulle flytta.

 

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards