Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Malin - 21 juni 2011 19:57

känns det som idag. Sitter inne med en kopp te och en filt, bara jag är klar här så ska jag sätta mig med näsan i en deckarbok:) Inte direkt sommarkänsla....men det kommer väl så småningom då man kan sitta med boken ute och ett glas nypressad apelsinjuice. Inomhus är det relativt lungt...britterna sover just nu men även när de är på sitt värsta bus humör så är de lugna jämfört med sibbarna:) Igår kväll gjorde dock smulan en attack på micke i sängen....hon dök snabbt som attan in under täcket och eftersom micke inte var med på noterna så fick han sig en reva under foten...:) Jag fick mig iaf ett gott skratt! Annars är de väldigt duktiga på att låta oss sova i fred, så fort vi släcker så lämnar de sovrummet.

Har hört av alla nya ägare och de verkar ha det toppen bra! Både ägare och kissar:) Känns jätteroligt. mina små 


 Nä, boken kallar...vill ju veta vad som händer!!

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards