Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Malin - 6 juni 2011 23:04

Syster och hennes 2 pojkar var på besök i veckan. De sov här en natt och upptäckte då att det inte gick så bra:) De fick nämligen sova i vardagsrummet med katterna....pojkarna hade inte märkt nåt men syster hade inte sovit många timmar...de hade härjat nästan hela natten. De tyckte säkert det blev jättekul med en madrass och soffan som helt plötsligt blev en säng....JAg hade ändå förvarnat och sagt att hon kunde sova på övervåningen men hon trodde det skulle gå bra.

Så de åkte ut till pappa och sov där resten av dagarna. Men de kunde inte hålla sig borta härifrån ändå utan kom på besök:)

Detta fick katterna av yngsta pojken...han hade finger virkat nästan 4m! Den är jätte populär!

     

Av Malin - 6 juni 2011 22:35

att man aldrig ska säga eller tänka nåt...

Hux flux så var smulan högst upp i klätterställningen, första gången fick husse hjälpa henne ner men sen så var det full fart:) Siri har legat i "hammocken" med sibbarna och sovit. Så där fick jag för att jag sa nåt....

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards