Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Malin - 4 augusti 2011 12:27

Känns som jag inte har skrivit nåt här på evigheter....men som vanligt så händer det saker i mitt liv även fast jag inte är här..:)

Häromdagen fick jag ett brev på lådan...bekräftelsen på utställningsanmälan:)

Så då var det helt hundra på att vi kom med..anmälda oss i sista stund. Så Misse jag och Chernak ska på utställning i timrå om någon helg. Ska bli intressant:) Har aldrig ställt chernak förut, han ställdes av sin förra ägare då han fortfarande var fertil så vi får se hur det kommer att gå.

Chernak har vi varit taskiga mot i sommar....han har inte fått vara ute alls...eller jo i koppel men han har inte fått följa med till någon sommarstuga. Det går bara inte om vi ska på utställning. Han drar ju med sig hela skogen i pälsen stackarn och sen så får han sådana tovor av att vara ute. Men till hösten får han sin semester:)

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards