Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Malin - 2 juli 2011 21:09

att ställa ut ärtskotts planteringen på köksbordet.... men ibland glömmer jag bort att jag har 4 kattungar hemma som tycker små ärtor är ypperliga leksaker...

Så här såg det ut när jag kom hem från jobbet.

  solroserna hade klarat sig men på nåt sätt hade de lyckats tömma båda formarna på vatten..Kan tillägga att de står tryggt på köksbänken nu iaf för dit kommer de inte.

Av Malin - 2 juli 2011 20:30

Imorgon åker britterna, kommer bli tomt. Just nu ligger Sture och kurrar i knät. Honom kommer jag nog sakna mest....go knoppen som alltid kurrar högt och gärna myser i knät. Sen att jag tycker han är finast kanske har en liiiten betydelse oxå:) Han kommer säkerligen charma sin blivande ägare.

  Nu så vart det färdig myst....tror inte han tycker om värmen..la sig på golvet istället:)

Siri är den livligaste av dem...hittar alltid på nåt hyss:) Men kommer gärna och stryker sig efter benet och kurrar. Går med på en kort myssund även hon. Älskar att var ute i kattgården med Misse.

 

Smulan är alla besökares favorit:) Hon är bra söt hon oxå...Vill inte vara ute i kattgården utan då passar hon på att leka inomhus. Laser peken är en favorit leksak.



Alla är superfina:) Sociala och goa....har varit jättekul att få följa en helt annan ras så nära inpå även om Micke har haft det jobbigt ibland med andningen pga allergin.


Här kommer lite bilder på hela gänget...inte så lätt att få alla bra på samma bild.

  

  


För det mesta såg det ut så här:) 

 

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards