Alla inlägg den 17 september 2011

Av Malin - 17 september 2011 22:17

Jag har gjort slag i saken och bokat min drömresa! På måndag sticker jag o micke till usa:) Har drömt om att få resa dit länge och varför fundera längre. Man blir ju inte direkt yngre och åren går så jäkla fort, varför vänta? Vet inte om det är nån  30 års kris:) men nu är det iaf bokat. Ska passa på att träffa en kompis som var här för några år sen och tränade softboll laget. Hon bor egentligen i kansas men kommer upp till chicago för att träffa oss där. Ska bli så kul att träffa henne igen!

Hon har dessutom fixat biljetter till en baseboll match så jag ska få se en riktig match och stadio till skillnad från våra träbänkar...hehe

Ska väl egentligen packa men det får vänta tills imorrn, vill gärna passa på att mysa i fotöljen med kissarna. Kommer sakna de små liven. Får se om jag får nåt tillfälle att lägga ut bilder under resans gång.

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards