Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Malin - 22 maj 2011 22:01

  Inspekterar vattnet i badkaret.


  Alla njuter av solen från fönstret.


  Smulan ligger i solskenet och myser.


  

Av Malin - 22 maj 2011 21:22

var det på schemat i fredags för mina sibbar. De har ju blivit 8 veckor! Herregud vad tiden går fort....Det gick super bra! Vet tyckte de var så lugna och fina  

De var oxå nyfikna på att höra hur det gick med britterna...ryktet sprider sig fort:)


Av Malin - 22 maj 2011 21:14

Var på en modevisning hos min frisör förra onsdagen. De gjorde en helt klart annorlunda visning än vad man är van vid. De hade fixat ett folkdanslag som visade kläderna samtidigt som de bjöd på olika danser och ett spelmanslag (heter det så?) som bjöd på musik. Ett väldigt ungt gäng! Jätte roligt att få vara med på det samtidigt som de visade fina kläder och frisyrer.

Där var det även en tjej som precis skulle börja jobba i samma hus men med hudvård och naglar. Kunde inte ha tajmat bättre för mig iaf. För en gång skull så har jag långa naglar och nu när man inte har häst längre så går det hyffsat att ha dem kvar:) Så passade på att boka in en tid med Märta för att unna mig själv nåt som jag inte gjort tidigare. Och sä här snyg blev dom:)


  Vi får väl se hur länge de håller sig så fina och långa:)

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards