Alla inlägg den 6 april 2011

Av Malin - 6 april 2011 10:36

Bebisarna alltså:) Inte mina utan Leias.

Natten till den 22a mars föddes de. Jag hade velat att de skulle komma ut på söndag då Micke jobbade på annan ort under veckan, vilket han i vanliga fall aldrig gör annars. Han hade hoppats på att få vara med men vissa saker kan man bara inte styra över.

Så där satt jag vid Leias sida hela natten. Hon var jätteduktig.

3 st tjejjer:)

 

Av Malin - 6 april 2011 10:21

Ja då har man flyttat från zoomin...känns lite konstigt faktiskt att lämna den sidan då den funkade bra...säger jag som nästan aldrig uppdaterade min sida  

Får väl ta och skärpa mig och göra ett försök på denna sida då:)

Om jag inte har nåt intressant att skriva ska jag kanske inte ha en blogg? Jag SKA iaf göra ett försök..får se om det är någon som orkar fälja med mig. På zoomin kändes det som att de flesta sysslade med hästar och det var därför jag gjorde en sida där för att ta del av tips och ideér men nu har jag ju ingen häst kvar så kanske det finns någon här som vill prata katt istället?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards