Alla inlägg den 28 november 2011

Av Malin - 28 november 2011 08:26

Helgen har varit fullbokad med julmarknad på Evonella Garden. Hade hyrt ett bord där för att hjälpa pappa att bli av med lite loppis prylar. Det gick väl sådär...:) Men det var ett härligt gäng som hade bord där så det gjorde det lite lättare. Carro och jag hade pysslat så gott som hela veckan, hon hade 3 bord med sin butik så det var lite saker som skulle packas ned och upp för den delen. Vi hade även gjort en hel del mozart kulor i superfina förpackningar...så pyssliga så:)

Har märkt att jag blivit väldigt dålig på att fota sen minneskortet gick sönder i somras. Måste ta och skärpa mig och börja använda kameran igen.

På lördagen var jag så frusen och trött när jag kom hem så jag satte mig direkt i fotöljen med filt och såg på tv för att få upp värman. Det är ju så smidigt när man har flera katter då de kan turas om att ligga i knät:) Leia låg konstant i knä och de andra 2 turades om att göra Leia sällskap. Jag var otroligt tacksam över att få extra värme! Tog några timmar innan värmen kom tillbaka.

Söndagen hade jag laddat med lite varmare kläder:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få ta del av mina sibirier Leia och Chernak.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards